Вітаю на моєму блозі!

четвер, 11 квітня 2019 р.

Зміни у розкладі

Шановні батьки! Любі діти! 
У зв'язку з поділом класу на групи з української мови відбулися зміни у розкладі занять.
Ознайомтесь! 
 З понеділка (15.04) починаємо навчатись за новим розкладом.
І підгрупа 
понеділок
ІІ підгрупа 
понеділок
1.Я досліджую світ
1.Я досліджую світ
2.Я досліджую світ
2.Я досліджую світ
3. Іноземна мова   
3.Українська   мова
4.Українська мова
4. Іноземна мова
5.Обр. мистецтво
5.Обр. мистецтво
6. Інд. урок
6. Інд. урок
вівторок
вівторок
1.Фізкульт.
1.Фізкульт.
2.Українська мова
2. Іноземна мова
3.Іноземна мова      
3.Українська мова
4. Математика
4.Математика
5.Я досліджую світ
5.Я досліджую світ


середа
середа
1.Іноземна мова
1.Українська мова
2.Я досліджую світ
2.Я досліджую світ
3.Математика
3.Математика
4.Фізкульт
4.Фізкульт
5.Українська мова

четвер
четвер
1.Я досліджую світ
1.Я досліджую світ
2.Фізкульт.
2.Фізкульт.
3.Математика
3.Математика
4.Я досліджую світ
4.Я досліджую світ
      
5.Українська мова       
пятниця
пятниця
1.Музика
1.Музика
2.Українська мова
2.Іноземна мова
3.Я досліджую світ
3.Я досліджую світ
4.Українська мова
4. Інформатика
5.Інформатика
5.Українська мова

Немає коментарів:

Дописати коментар