Вітаю на моєму блозі!

Дистанційне навчання

12.01.2021

Українська мова
Тема. Особові займенники. Амадей Гофман "Лускунчик і  Мишачий король"
Працюй на  с.с. 34-38 Зошита-посібника "Українська мова" (частина 4)
1. Пригадай, які слова належать до займенників? 2. Прочитай правило на с. 37, виконай завдання 14 3. Подумай, які займенники належать до особових. Подивись відео 4. Виконай завдання 16 на с. 38 5 Прочитай ще один уривок із казки "Лускунчик і Мишачий король", с.с. 34-36 6. Виконай завдання 12 на с. 36, сфотографуй і прикріпи на спільний малюнок

Математика

Тема. Розв'язуємо складені задачі з величинами:  відстань, швидкість, час
Працюємо на с.с. 70-71 "Навчальний зошит" 2 частина
1. Пригадай формули для задач на рух

2. Чим складена задача відрізняється від простої? 3. Зістав задачі 1 і 2 в завданні 1. В чому їх відмінність? Розв'яжи задачі (на клітинках підручника) 4. Зістав задачі 3 і 4 в завданні 1. В чому їх відмінність? Розв'яжи ці задачі. 5. Подумай над задачею в завданні 2. Розв'яжи усно, відповідь запиши у Google Форму 6. Потренуйся в письмовому діленні трицифрового числа на двоцифрове, с. 71. завдання 5. 7. Виконай арифметичні дії з іменованими числами, використовуючи письмовий спосіб. С. 71, завдання 4.
Пригадай виконанання такої роботи, подивись відео (Натисни на слово "відео")

ЯДС

Тема. Хто такі віруси і як вони спричиняють хвороби? Працюємо на с.с. 4-5 підручника "Я досліджую світ"( Частина 2)

1. Подумай, чому Лілі вирішила, що заразилася грипом на тренуванні з айкідо? Виконай завдання 1 на с. 4 2. Щоб відновити діалог у завданні 2 спочатку подивись відео "Що таке віруси і як врятуватися від них?" 3. Виконай дослід, скориставшись інструкцією в завданні 3 на с. 5. Сфотографуй результати і прикріпи у спільний малюнок

11.01.2021

ЯДС
Тема. Хто такі віруси і як вони спричиняють хвороби?
Підручник "Я досліджую світ", частина 2, с.с. 2-3
1.   Ознайомся з  творчим та життєвим шляхом сучасної української письменниці Катерини Бабкіної. (Натисни на виділені слова)
2. Знайомство з книгою К. Бабкіної «Лілі, яка потоваришувала з вірусами…»

3. Прочитай уривок з твору Катерини Бабкіної "Лілі, яка потоваришувала з вірусами та здійснила їхню найбільшу мрію", с. 2
4. Склади запитання за змістом прочитаного уривку.
5. Виконай завдання 3 на с. 3
6. Намалюй вірус на аркуші. пришли фото.
7. Склади казку за поданим початком, завдання 4 на с. 4


Українська мова
Тема. Повторюємо займенники
1. Подивись відео "Займенники"

2.Прочитай правило на с. 3, виконай завдання 2 з вправи 3.
3. Прочитай вірш "Пригоди української книжки" на с.с. 3-6, дай відповіді на запитання, с. 6
4. Виконай вправу 7 на с. 6.

Математика
Тема. Розув'язуємо задачі з величинами: подоланий шлях, швидкість руху, час руху
Завдання розміщені на сторінках підручника 66-67 (Частина 2)
1. Ще раз передивись презентацію

2. Прочитай завдання 4. подумай, чи можна в розв'язанні цієї задачі примінити формули?
Дійсно, для розв'язування таких задач треба використати спосіб відношень. У скільки разів менше подолано шляху, у стільки разів менше треба витратити часу!
3. Розв'яжи задачі в завдання 5 способом відношень.
4. Потренуйся в письмовому обчисленні, завдання 10, с. 67
5. Розв'яжи рівняння і нерівності, завдання 8, 9
6. Відповіді завдання 9 запиши у Google Форму


16.12 - 17.12

Математика
Тема. Додаємо і віднімаємо багатоцифрові числа.
Додаємо і віднімаємо іменовані  числа
1. Ознайомся ще раз з алгоритмом письмового додавання і віднімання багатоцифрових чисел.
Виконай завдання 2 на с. 48, 50
2. Ознайомся з формулами для розв'язування задач на знаходження трьох чисел за їх сумою та сумами двох доданків, с.50
3. Розв'яжи задачі, №3 на с. 50
4. Ознайомся залгоритмом  додавання і віднімання іменованих чисел, с. 53.
5. Виконай завдання 3,4,5 на с. 52 (записуй розв'язки у підручник)
6. Виконай завдання № 7 на с. 53 у робочий зошит.

Українська мова

Тема. Українські легенди

1. Прочитай легенди на с.20,21,23

2. Виконай вправи 39,41 письмово.

ЯДС

Тема. Фізичні вправи для правильної постави

1. Подивись відео, прочитай за посиланням.

2. Запиши 5 вправ, які будеш виконувати вдома.

14.12 

Математика
Тема. Додаємо і віднімаємо багатоцифрові числа (с.с. 46-47 "Навчальний зошит")
1. Розглянь уважно два способи додавання і віднімання трицифрових чисел: усний і письмовий. 
(Завдання 1, с. 46)
2.Згадай алгоритм письмового додавання (віднімання)трицифрових чисел. Знайди значення виразів письмово.
(Завдання 2, с. 46, працюй у Навчальному зошиті)
3.Зістав вирази, прокоментуй  розв’язання. (Завдання 3, с. 46)
Ознайомся з алгоритмом письмового додавання і віднімання багатоцифрових чисел. (с. 47)
4. Уважно подивись відео з роз'ясненням нової теми.


5. Знайди значення виразів письмово. (Завдання 4, с. 47. Записуй у робочий зошит)

6. Розв’яжи задачі. (Завдання 5, с. 47. Записуй у робочий зошит)

ЯДС
Тема. Чому важливо мати гарну поставу

1. Перевір себе "Чи правильно я..."






2. Прочитай і запам'ятай


3. Склади і запиши правила, яких слід дотримуватися, щоб зберегти правильну поставу. (Половина аркуша А-4)

4. Прочитай і зроби свою долоньку




Українська мова

Тема. Частини мови. Повторення
1. Прочитай плакати, повтори правила















2. Виконай завдання.

Код доступу 9313651
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua



01.02

Українська мова
Любі діти!  Я впевнена, що ви уважно читали оповідання Катерини Єгорушкіної "Цятки і плямки". А якщо ні, то ще раз перечитайте, щоб дати відповіді на запитання. А кого зацікавила творчість цієї авторки, почитайте додатково






Я досліджую світ
 Пропоную подивитись відео і перевірити правильність виконання завдань на с.с. 9-10




31.01
Українська мова



Тема. Чи можна в мові обійтися без синонімів?
1. Прочитайте оповідання  "Цятки і плямки" Катерини Єгорушкіної на с. 17 Хрестоматія 1-2 клас.
2. Подумайте, чому на вашу думку авторка назвала текст "Цятки  і плямки", а не просто "Плями". Для чого в мові потрібні синоніми? Вони засмічуюють мову чи роблять її яскравішою?
3. Спишіть (у робочий зошит) 4 перші речення оповідання і подумайте, чому слово "цяточка" пишеться і з малої, і з великої літери?


   Я досліджую світ
Проблемне питання: Які бувають цінності?
Виконайте завдання на с.с. 8-12 навчального зошита "Я досліджую світ",  ще раз прочитйте оповідання "Мрія" (с.4-5)


Математика
Тема. Досліджуємо прямокутник, квадрат. (Повторення)
1. Накресліть ( у робочий зошит) квадрат зі стороною 3 см. Обчисліть периметр.
2. Накресліть прямокутник, у якого ширина 3 см, а довжина 4 см. Обчисліть периметр.
30.01
Математика


Тема.  Досліджуємо прямокутник, квадрат
Сьогодні вам, діти, потрібно уважно подивитися відео, запам'ятати подану інформацію. Вибрати найголовніше з запропонованого змісту. Дати відповіді на запитання, заповнивши форму






29.01
Математика


Тема. Поняття кута. Прямий кут
Любі діти! Подивіться відео. Озирніться довкола і знайдіть безліч кутів у предметів, які вас оточують. Особливо зверніить увагу на прямі кути! Пригадайте матеріал 1 класу про гострі та тупі кути. Накресліть у робочому зошиті 5 кутів різних видів.


  


Подивіться ще одне відео під назвою "Види кутів. Прямий кут! (натисніть на напис)



Я досліджую світ




Тема місяця. Цінність і вартість
Проблемне питання. Які бувають цінності
Любі діти! Ще раз прочитайте оповідання "Мрія" (с.4-5), виконайте завдання на с.6-7.

Молодці!




28.01
Українська мова

Тема. Чим словесний опис краси природи відрізняється від фотографії чи малюнка?

1) Прочитати вірш Василя Скомаровського "Навкруги казкові шати" (натисніть на назву), дайте відповіді на запитання:
-         Яка задумка автора у вірші? 
-         Яку місцевість описує автор? 
-         Які слова є підказкою?
-         Які слова виявились для  вас  незрозумілими? Спробуйте знайти розтлумачення цих слів.
2) Попрацюйте в робочому зошиті:
-         Знайдіть та випишіть усі слова зі звуком [й].
-         Знайдіть та випишіть слово з подовженим приголосним звуком.
-         Знайдіть у тексті та випишіть усі двоскладові слова в три групи:
а) у слові усі приголосні звуки глухі;
б) у слові усі приголосні дзвінкі;
в) у слові є глухі й дзвінкі приголосні.

3) За бажанням вивчіть цей вірш напам'ять.




25.05.

Українська мова

Любі діти!   
Пограйте разом з Сонечком! Попрацюйте над вдосконаленням навичок читання!








Математика

25.05.
Тема. Додавання двоцифрових чисел з переходом через розряд в межах 100.
Ознайомтесь з поданою відеопрезентацією, придумайте декілька подібних прикладів і обчисліть їх!


Немає коментарів:

Дописати коментар