Блог Мелькунової Олени Дмитрівни, учителя початкових класів ШСШ I ступеня №13 (м. Шостка, Сумської області)
субота, 9 листопада 2019 р.
пʼятниця, 1 листопада 2019 р.
Українська мова
Тема. Як слова, використані автором, дозволяють дізнатися, про які часи розповідається у тексті
1. Прочитайте слова: Дніпро, метро, сон, козак, шабéлька, похід, рибка.
2. Поміркуйте, про що може йтися у вірші, у якому трапляються такі слова.
3. Прочитайте вірш (3-4 рази) Івана Малковича «Понад Дніпро гуде метро» с.с.149-151.
4. Як ви гадаєте, про події минулого чи про сучасність розповідається у вірші Івана Малковича «Понад Дніпро гуде метро»? Що на це вказує?
(6 листопада 1960 року почав діяти Київський метрополітен.)
5. Так яке ж слово допомогло вам дізнатися, про які часи розповідається в тексті?
6. Поміркуйте, яким транспортом користувалися люди, щоб дістатися з лівого берега Дніпра на правий тоді, коли у Києві не було метро.
7. Подумайте про переваги та недоліки метро.
8. Повправляйтеся у виразному читанні колискової «Понад Дніпро гуде метро».
четвер, 31 жовтня 2019 р.
Я досліджую світ
Любі діти!
Повторіть пройдений матеріал і дізнайтесь нове!
Тема. Як добувають сіль. Властивості солі1. Подивіться відео "Як добувають сіль на Донеччині"
2. Ознайомтеся з властивостями солі за посиланням
3. Подивившись відео і прочитавши інформацію за посиланням ви дізнаєтесь де ще знаходяться запаси солі на території України
4.Попрацюйте з солоним тістом с. 30 (зошит "Я досліджую світ") Чекаю на ваші вироби у понеділок 04.11
5. Послухайте оповідку Сашка Лірника про чумаків
6. Утворіть хмару слів з теми "Чумаки" (с.31, завдання 10 у зошиті)
Хмару слів записати на половині аркуша А 4
Бажаю успіхів!
середа, 30 жовтня 2019 р.
вівторок, 29 жовтня 2019 р.
понеділок, 28 жовтня 2019 р.
Математика
Тема. Додаванння і віднімання способом округлення
1. Любі діти! Ознайомтесь з пам'ятками.
Пам'ятка
Додавання (віднімання) способом округлення
Якщо один з доданків чи від'ємник закінчується цифрою: 5 або 6 або 7 або 8 або 9, то:
- Замінюю це число близьким круглим числом.
- Додаю (віднімаю) кругле число.
- Визначаю на скількох більше одиниць додали (відняли).
- Віднімаю (додаю) стільки ж одиниць.
- Читаю (записую) відповідь.
Наприклад:
73 + 19 =73 + 20 – 1=93 – 1 = 92
73 - 19 = 73 - 20 +1 = 53 + 1 = 54
2. Придумати по 10 прикладів на додавання і віднімання, які можна обчислити способом округлення. Розв'язати такі приклади способом округлення
пʼятниця, 25 жовтня 2019 р.
Українська мова

1. Любі діти, уважно прочитайте текст (перейдіть за посиланням), подумайте:
- Коли саме ми можемо почути стрепета?
- Про яку «співучу пір’їнку» йде мова у тексті?
- Чому автор каже, що в кожної людини є співуча пір’їнка?
2. Дайте відповіді на запитання.
Підписатися на:
Дописи (Atom)