Вітаю на моєму блозі!

середа, 11 грудня 2019 р.

Ми досліджуємо світ

Подорожуючі Україною побували (віртуально)у Кіровоградському обласному театрі ляльок.
 Сподобалося! І самим захотілося  випробувати себе в ролі акторів. 
 Вийшло! 
5 казок від п'яти груп було підготовлено, переглянуто і оцінено бурхливими оплесками!

пʼятниця, 29 листопада 2019 р.

Розумники і розумниці


Сьогодні ми провели пізнавально-розважальну гру «Розумники і розумниці» і в ній прийняли участь ті,
хто хоче видумувати, пробувати, творити,
розум і фантазію проявити, а саме всі учні 3-В класу



субота, 16 листопада 2019 р.

Урок толерантності

- Що таке толерантність?- Що значить бути толерантним?- Які ми?

С такими питаннями звернулась шкільний психолог Олена Вікторівна до моїх учнів.
Відповідали, грали, розв'язували життєві ситуації!
Було повчально і весело!
Дякуємо Олені Вікторівні!














пʼятниця, 1 листопада 2019 р.

Українська мова

Хрестоматія сучасної української дитячої літератури для читання в 3, 4 класах
Тема. Як слова, використані автором, дозволяють дізнатися, про які часи розповідається у тексті
1.   Прочитайте слова: Дніпро, метро, сон,  козак, шабéлька, похід, рибка.
2. Поміркуйте, про що може йтися у вірші, у якому трапляються такі слова.
3. Прочитайте вірш (3-4 рази) Івана Малковича «Понад Дніпро гуде метро» с.с.149-151.
4.  Як ви гадаєте, про події минулого чи про сучасність розповідається у вірші Івана Малковича «Понад Дніпро гуде метро»? Що на це вказує?
 (6 листопада 1960 року почав діяти Київський метрополітен.)
5. Так яке ж слово допомогло вам дізнатися, про які часи розповідається в тексті?
6Поміркуйте, яким транспортом користувалися люди, щоб дістатися з лівого берега Дніпра на правий тоді, коли у Києві не було метро.

7. Подумайте про  переваги та недоліки метро.
8. Повправляйтеся у виразному читанні колискової «Понад Дніпро гуде метро».
    Любі діти!
Залишилося 3 дні і ми знову зустрінемося у нашому класі 4 листопада!
Не знаю як ви, а я скучила за всіма!
До зустрічі!

четвер, 31 жовтня 2019 р.

Я досліджую світ

Любі діти! 
Повторіть пройдений матеріал і дізнайтесь нове!
Тема. Як добувають сіль. Властивості солі
1. Подивіться відео "Як добувають сіль на Донеччині"

2. Ознайомтеся з властивостями солі за посиланням
3. Подивившись відео і прочитавши інформацію за посиланням ви дізнаєтесь де ще знаходяться запаси солі на території України


4.Попрацюйте з солоним тістом с. 30 (зошит "Я досліджую світ") Чекаю на ваші вироби у понеділок 04.11

5. Послухайте оповідку Сашка Лірника про чумаків


6. Утворіть хмару слів з теми "Чумаки" (с.31, завдання 10 у зошиті) 
Хмару слів записати на половині аркуша А 4
Бажаю успіхів!