Тема. Повторенння вивченого Українська мова та читання 1. Послухай пісню "Я піду в далекі гори" 2. Який настрій після слухання пісні? Чи доводилося тобі раніше чути спів Квітки Цісик? 3. Прочитай текст, вправа 3 на с.с. 52-53 4. Що цікавого дізнався (дізналася) з тексту? 5. Чи можешь ти зараз дати відповіді на запитання вправи 5 на с. 53? До яких джерел можеш звернутися? 6. Досліди будову оголошення, с . 53. Склади і запиши оголошення про виступ дитячого музичного гурту в актовій залі школи, вправа 6 на с. 54. 7. Склади і запиши речення зі словом колектив. Визнач основу речення, встанови зв'язок слів у реченні.
Проблемне питання. Як закінчуються пригоди? Навчальний зошит, с.с. 35-36 1. Розглянь карту України. Скільки областей є в Україні?
Назви обласні центри Волинської та Закарпатської областей 2. Прочитай казкову оповідку "Веселка щастя", с.35 - З якими почуттями ти читаєш завершення казкової оповідки: радієш, що жевжики впоралися із завданням, чи жалкуєш, що пригоди закінчилися? - Що нового ти дізнався/дізналася про свою Батьківщину, читаючи розповідь про жевжиків?2. Подумай, що ти знаєш про свою Батьківщину? Перевір себе. Пограй в ігри. Наша Батьківщина Населення України Україна на планеті Земля Права та обов'язки громадян України 4. Створи ілюстрацію до казки, с. 36. (За бажанням власний малюнок можеш надіслати на адресу видавництва «Світич» або персонально Ганні Остапенко через месенджер фейсбуку)
Тема. І знову говоримо про тексти 1. Перевір себе. Вируши в подорож океаном рідної мови. 2. Пригадай орфограми. Спиши текст, уставляючи пропущені букви та розкриваючи дужки.Визнач, який цей текст? Вправа 7, с. 49( Українська мова та читання ) 3. Прочитай текст, дай відповіді на запитання. Вправа 1, 2 на с. 49-50. 4. Повтори завдання інтерв'юера та респондента. Вправа 3-4 на с.с. 50-51.