Тема. Прощавай 3 клас! Ура! Канікули у нас! 1. Прочитай вірш Анатолія Костецького "Канікули!" «Канікули! Канікули!» — співає все навколо. Канікули, канікули, канікули у школі!
А що таке — канікули? Це літні дні барвисті, це час, коли нам ніколи хоча б на мить присісти, бо треба мчати босими наввипередки з вітром, з густих лісів приносити горіхів повні відра.
Це час у річці хлюпатись, підсмажувати спини і зранку в лузі слухати тонку струну бджолину…
Це час, коли за друзями ми скучим, як ніколи, і нам страшенно схочеться скоріше знов до школи!
- Які почуття викликає цей вірш?
- Чи погоджуєшся ти з автором? 2. Заспівай разом.
2. Ось ти і закінчив (закінчила) третій клас! Скільки всього було в цьому навчальному році. Були перемоги, були і невдачі! Але, я думаю, що перемог було більше! Ти молодчина! Так тримати!Ти опановував (опановувала) нові вміння, знання, навички і зрозумів (зрозуміла), що можеш бути трішечки
чарівником, якому підкориться багато наук та нових відкриттів! Ти ніби особливий вогник, який об’єднавшись з іншими вогниками, створив (створила) велике
тепле сяйво, наш дружний клас! - Що тобі запам'яталося у цьому навчальному році?
Пришли своє найкраще шкільне фото цього року. 3. Склади сенкан до слів "Наш 3-В клас" (1/2 аркуша А-4) 4. Розв'яжи задачі.
1) Дівчата 3- В класу разом прочитали 120 книжок, а хлопці - у 4 рази менкше. Скільки разом книжок прочитали учні 3- В класу? 2) Дівчата 3-В класу списують за місяць 21 зошит, а хлопці - 9 зошитів. Скільки разом спишуть зошитів хлопці і дівчата 3-В класу за 9 навчальних місяців? Придумай цікаву задачу про 3-В клас. 5. Перевір свої обчислювальні навички! Чи заробиш ти квиток на літній відпичинок? 6. Пригадай яскраві миті літа 2019! 7. Які плани у тебе на літо 2020? 8. Запам'ятай правила безпечної поведінки!
9.Напиши побажання гарного відпочинку своїм друзям!
Тема. Розв’язуємо нерівності зі змінною. Відкриваємо спосіб множення на 11; 101 1. Математичний диктант Знайди значення виразів. Запиши тільки результати.
2. Для кожної нерівності добери два таких значення змінної а, щоб отримати істинну числову нерівність.
3. Ознайомся з аціональним способом добору розв’язків нерівності зі змінною (спосіб зведення до рівняння).
4. Прочитай уважно пам'ятку.
5. Добери кілька розв’яків нерівності за пам’яткою.
6. Розв’яжи задачу.
7. Подумай, як можна міркувати під час множення на 11? на 101?