Вітаю на моєму блозі!

вівторок, 13 жовтня 2020 р.

Граємо навчаючись

 Любі діти!


Якщо є час, пограйте - це цікаво!

(натисніть на слово "пограйте")


Дистанційне навчання


                                             Діти!

Ознайомтесь з розкладом занять на сьогодні,

                                              13 жовтня:



1. ЯДС

2. Математика

3. Українська мова

4. Англійська мова (І група)

5. Англійська мова (ІІ група)

ЯДС

 Тема. Як діяти в непередбачуваних ситуаціях?

1. Зроби вітруальну подорож до музею Шерлока Голмса. Подивись відео.

2. Розкажи про предмети, які нібито належали легендарному детективові. (З. 1, с. 43)

3. Прокоментуй свої дії. (з.3, с. 44)

4. Подивись мультфільм і зроби висновки.

5. Продовж діалог (З.3, с. 44)

Але спочатку прочитай статтю  "Як вберегтися від вірусних інфекцій"

6. За бажанням звари мило (З. 4. с. 45)


Математика

 Тема. Виконуємо письмове ділення на одноцифрове число. 

1. Подумай, в якій частці буде 2 цифри?

816:4            432:6         910:7        248:8

-Чи можна використати усний прийом ділення?

2. Виконай письмове ділення з коментарем, с. 52 №2. Прочитай правило.

3. Виконай письмове ділення з коментарем, зроби перевірку. С. 52№3

4. Прикинь кількість цифр у значенні кожного добутку. С. 53 № 4. Прочитай правило.

5. Згадай правила множення та ділення на розрядну одиницю. Запиши  результати. С. 54 № 2,3

6. Розв'яжи задачу, с.53 № 7.

7. Розв'яжи задачу, с.53 № 8, користуючись календарем.


8. Попрацюй самостійно, с.53, № 5,6

Українська мова

 Тема. Чи можна співчувати лютому змію в казці? Що допомагає розуміти незнайомі слова?

1. Як ти гадаєш, чи існують у наш час богатирі? Якими рисами характеру наділені богатирі? (З. 1 а) Тиждень сьомий)

Запиши 5–10 слів-назв ознак, які характеризують богатирів.

2. Пригадай та запиши назви казок, мультфільмів чи фільмів, у яких персонажами є богатир, дракон чи змій. Запиши у таблицю (З.1 б) Тиждень сьомий)

3. Поміркуй над з.1 в)

Богатир -

Багатир -

4. Прочитай вірш "Дід Андрій і лютий змій" (з.2,3)

5. Подивись відео  та послухай, як прочитали й проілюстрували вірш Олесі Мамчич «Дід Андрій і лютий змій» учні Криворізької гімназії № 127

Що тобі сподобалось у цьому відео? Чи зміг (змогла) б ти зробити таке відео?

6. Заповни таблиці завдання 4.


понеділок, 12 жовтня 2020 р.

Дистанційне навчання

                                                      Любі діти!


Сьогодні (12.10) працюємо за розкладом:

1. Українська мова

2. Математика

3. ЯДС

4. Англійська мова (Робота на блогах вчителів)

5. Ф-ра

Українська мова

 Тема. Олександр Олесь.  Князь Данило у хана. 

Утворення слів при допомозі суфікса -ськ

1. Подивись мультфільм. 

Що нового дізнався (дізналася)?

2. Пригадай уривок про Данила Галицького з книги Олександра Олеся «Княжа Україна». Дай відповіді на запитання:

  • Чому князь Данило вирушив до хана?
  •  Чи мав князь Данило упередженість щодо спілкування з ханом?
  • Чи варто було Данилові домовлятися з Батиєм?
  • Як  розумієш останні рядки уривка: "Та сумний був князь Данило, як могила, мовчазний."?
3. Робота в Зошиті-посібнику (с.с. 9-12)
а)Як представився Данило ханові Батию?
Від якого слова утворено слово галицький?
Яке слово – назву ознаки використовує оповідач, коли говорить про хана Батия? Від якого слова утворене слово татарський?

б)Прочитай  уважно правило, с. 9
Утвори  слова-назви ознак від назв міст, запиши.
в)Виконай завдання 13 на с. 10
4. Прослухай аудіокнигу "Княжа Україна"  (натисніть на назву книги)