Тема. Пейзаж у прозових творах. (с. 62-68)
Пейзаж відповідає настрою персонажів твору.
Пейзаж змінюється і настрій персонажу змінюється.
Не кожен може помітити у житті ту красу, яку показує письменник за допомогою слова. Прочитавши подані твори, ви, діти, зрозумієте, як за допомогою художніх засобів, майстерним володінням словом автору вдалося викликати в нашій уяві яскраві образи.
Тема. Роль прикметників у нашому мовленні. (с. 83-85)
1. Опрацюйте вправи 161-162 (усно) , вправу 163 виконайте письмово.
Тема. Додавання і віднімання багатоцифрових чисел. (с.110-111)
1. Подивіться телеурок на сторінці "Цікава математика"
2. Опрацюйте завдання №1-6 (усно), завдання № 7, 8 виконайте письмово .
Письмові завдання виконуємо в робочі зошити.
Пейзаж відповідає настрою персонажів твору.
Пейзаж змінюється і настрій персонажу змінюється.
Не кожен може помітити у житті ту красу, яку показує письменник за допомогою слова. Прочитавши подані твори, ви, діти, зрозумієте, як за допомогою художніх засобів, майстерним володінням словом автору вдалося викликати в нашій уяві яскраві образи.
Тема. Роль прикметників у нашому мовленні. (с. 83-85)
1. Опрацюйте вправи 161-162 (усно) , вправу 163 виконайте письмово.
Тема. Додавання і віднімання багатоцифрових чисел. (с.110-111)
1. Подивіться телеурок на сторінці "Цікава математика"
2. Опрацюйте завдання №1-6 (усно), завдання № 7, 8 виконайте письмово .
Письмові завдання виконуємо в робочі зошити.
Немає коментарів:
Дописати коментар