Любі діти!
а)Не забуваємо читати художню книжечку кожного дня(не менше 20 хв).
І тоді ми:
- дізнаємось про нове та цікаве;
- збагатимо словниковий запас;
- розвинемо уяву;
- вдосконалимо навички читання.
б) Тренуємось з усного рахунку "Міксіке"
Українська мова
Тема. Дослідження
тексту. Складання тексту-опису.
1. Прочитайте вірш 5 разів. Розкажіть з пам'яті.
ДРАКОНЧИК
Сів дракончик
на балкончик,
з'їв фіранку
і вазончик.
Ми дракона не злякались,
тільки дзвінко засміялись:
- Заходи мерщій у хатку,
будем їсти мармеладку! І.Малкович
(Фіранка -шматок тканини або тюлю, яким запинають вікно, двері тощо; занавіска)
на балкончик,
з'їв фіранку
і вазончик.
Ми дракона не злякались,
тільки дзвінко засміялись:
- Заходи мерщій у хатку,
будем їсти мармеладку! І.Малкович
(Фіранка -шматок тканини або тюлю, яким запинають вікно, двері тощо; занавіска)
2. Дайте відповіді на запитання?
-
Чи вказано в тексті,
великий чи маленький був дракон?
-
З чого про це можна
дізнатись?
- Знайдіть усі слова зі
зменшувально-пестливим значенням.
-
Що буде з віршем, якщо
слова зі зменшувально-пестливим значенням замінити на інші (дракончик – дракон і т.д.)
- Чому ніхто не злякався дракончика? Уявіть його.
3. Опишіть дракона за поданим шаблоном (усно) .
4. Попрацюйте у зошиті "Дивослово" на с. 20-23. (Повторення вивченого)
Немає коментарів:
Дописати коментар