Вітаю на моєму блозі!

пʼятницю, 26 жовтня 2018 р.

Дистанційне навчання

Мої вітання всім!
Любі діти! 
а)Не забуваємо читати художню книжечку кожного дня(не менше 20 хв). 
І тоді ми:
- дізнаємось про нове та цікаве;
- збагатимо словниковий запас;
- розвинемо уяву;
- вдосконалимо навички читання.
б) Тренуємось з усного рахунку "Міксіке"

Українська мова
Тема. Дослідження тексту. Складання тексту-опису. 
1. Прочитайте вірш 5 разів. Розкажіть з пам'яті. 


ДРАКОНЧИК 
Сів дракончик
на балкончик,
з'їв фіранку
і вазончик.
Ми дракона не злякались,
тільки дзвінко засміялись:
- Заходи мерщій у хатку,
будем їсти мармеладку! 
І.Малкович

(Фіранка -шматок тканини або тюлю, яким запинають вікно, двері тощо; занавіска)

2. Дайте відповіді на запитання?
-         Чи вказано в тексті, великий чи маленький був дракон?
-         З чого про це можна дізнатись?
-         Знайдіть усі слова зі зменшувально-пестливим значенням.
-         Що буде з віршем, якщо слова зі зменшувально-пестливим значенням замінити на інші (дракончик – дракон і т.д.)
-    Чому ніхто не злякався дракончика? Уявіть його.
3. Опишіть  дракона за  поданим шаблоном (усно) 

4. Попрацюйте у зошиті "Дивослово" на с. 20-23. (Повторення вивченого) 



Немає коментарів:

Дописати коментар