Вітаю на моєму блозі!

Готуємося до першого класу


07.05 

Тема. Моя родина

1. Відгадай загадку

Без чого на білому світі

Дорослим і дітям не прожити?

Хто підтримає завжди, питаю всіх я?

Це неодмінно ваша... (сім'я)

2. Прочитай разом з мамою чи татом лічилку. Вивчи напам'ять.

- Полічи членів родини. Повтори склад числа 7.

Мама, тато, дід, бабуся —

Всіх назву, не помилюся.

Старший братик і сестричка —

В нас сімейка невеличка.

Не спиняйте, бо зіб'юся:

Мама, тато, дід, бабуся...

Старший брат, сестра і я —

Отака у нас сім'я.

3. Розглянь уважно малюнок. Скільки членів родини полічив (полічила)?


- Подумай кого не вистачає? 

4. Назви членів своєї родини. Полічи їх. Намалюй свою родину. 

-  Поміркуй, чому  в народі говорять, що "Без сім'ї немає щас тя на землі"?

5. Послухай вірш Ганни Чубач "Моя родина". Запам'ятай, як можна називати своїх родичів!

6.  Полічи членів родини на малюнку! Повтори  склад числа 9!


7. Чи знаєш ти, що кожен рік у другу неділю травня відзначається  День матері? В цьому році цей День припадає на 9 травня!


Подивись казочку про День матері. (Натисни на слова "День матері")

8. Зроби разом з татом для мами і бабусі подарунки за зразком!



Бажаю успіхів!


23.04 - 07.05

Тема. Шостка - рідне місто



1. Чи знаєш ти чому наше місто так називається?

- Прочитай разом з татом чи мамою цікаву інформацію.

Цікаво, що сьогодні існує декілька різних легенд з приводу того, як саме з’явилась назва нашого міста. Насправді майже всі краєзнавці впевнені в тому, що назву йому дала ріка Шостка. Але як річка отримала таке своє ім’я?
За першою версією, яка, до речі, найбільш розповсюджена, назву річка, а згодом й місто, отримала, як шоста притока Десни.
Друга версія – назву річці дали шестерні млинів, які будували тут.
Третя версія, до того ж, доволі вірогідна, пов’язана з колишньою заболоченістю місцевості. У ту пору, для того, щоб легше було пересуватись, доводилось використовувати довгі жердини-шести – звідси і назва.
Четверта версія пов’язана з конваліями, які колись щедро росли по обох берегах річки. Справа в тому, що в народі ці квітки також часто називають «шестками», що також могло дати назву спочатку річці, а потім і нашому місту.
2. Подивись відео. Подумай, де саме прходили зйомки цього ролика? Чи бував (бувала) ти саме  тут?

3. Намалюй свій улюблений куточок м. Шостка за власною уявою.

Подивись, як інші діти це робили. "Шостка очима дітей" (Натисни на виділені слова)

4. Вимов слово "місто" 5 разів. Полічи звуки в цьому слові. Скільки їх?

Назви перший звук "м". Який він голосний чи приголосний?

Чому? Так все вірно! При вимові цього звука повітря, виходячи з наших легенів, зустріло перешкоду на губах.

А раз повітря зустрічає перешкоду при  вимові звука, значить ми вимовляємо приголосний звук. Запам'ятай!

5. Вимов всі голосні звуки. Кожен окремо. Тепер перед голосним промовляй приголосний "м". Що в тебе вийшло? Так! Ти вимовив (вимовила) склад!

Прочитай з батьками складову таблицю.


6. Порахуй голосні та приголосні звуки.

7. Пограй в гру "Назви склад" (Натисни на виділені слова)

Дякую за роботу! Ти молодчинка!


16.04 - 23.04

Тема. Моя Батьківщина - Україна

1. Прочитай або послухай вірш. Вивчи його напам'ять

ЦЕ МОЯ УКРАЇНА
Зацвітає калина,
Зеленіє ліщина,
Степом котиться диво-луна,
Це моя Україна,
Це моя Батьківщина,
Що, як тато і мама, одна
.

Що ти вже знаєш про свій рідний край? Розкажи татові або мамі.

2. Подивись відео. Помилуйся прекрасними краєвидами нашої держави.

3. Розглянь уважно плакат, назви, що зображено.


Запам'ятай державні та народні символи України.

4. Пограй навчаючись.


5. Намалюй рушничок за зразком або власною уявою.


6. Послухай казочку про українську мову. 

Шануй, люби і знай свою рідну мову!

7. Прочитай чистомовку, запам'ятай.

Ну-ну-ну- я люблю свою країну. Ну-ну-ну- її мову солов′їну. Ну-ну-ну- мою рідну Україну.

Який     звук чується найчастіше?

Все вірно, це звук "у". 

Який він? Голосний чи приголосний? Чому?

Які ще голосні звуки знаєш?

8. Послухай пісеньку про голосні звуки. 

Запам'ятай! В українській мові 6 голосних звуків! Вчися їх називати! 

Працюй! Бажаю успіхів!




02.04 - 16.04

Тема. Транспорт

1. Відгадай загадку. Вивчи напам'ять. Загадай своїм друзям!

Є великий, є малий,

З вантажами, легковий.

По дорогах поспішає,

У собі людей катає.

Так це автомобіль!

2. Намалюй автомобіль за зразком або власною уявою! 

Пофантазуй, куди б ти хотів (хотіла) помандрувати на "своєму" автомобілі?

3. Які види транспорту знаєш? Назви їх! Але спочатку розглянь плакати та подивись відео. (Натисни на слово "відео")



4. Полічи машинки. Скільки треба домалювати машин до кожного малюнку, щоб стало 9? Повтори  склад числа 9!





5. Подумай , до якого виду транспорту відноситься ракета?

Так, до космічного!

Змоделюй свою ракету з геометричних фігур. 



Назви геометричні фігури, які будуть потрібними при виготовленні цієї аплікації. Полічи!

6. Розглянь плакати. Знайди відмінності.


Бажаю успіхів!


26.03 - 02.04

Тема. Літній відпочинок

1. Прочитай разом з мамою чи татом вірш Надії Красоткиної "Літній відпочинок"

Чарівний день, тепленьке літо!
Ні хмарки в небі — голубінь!
Довкілля все росою вмите,
Здіймайся і у небо линь…
Так тепло і чудово всюди,
І стільки квітів — просто рай!
Спішать на відпочинок люди
І ти дорогу вибирай,
Щоб гарно влітку відпочити.
Поїдь у гори чи у ліс.
Та й біля річки можна жити,
А ввечері збирати хмиз
Та розвести вогонь, сидіти,
Вночі вдивлятись в небеса.
До ранку просто говорити,
А всюди щастя і краса…
Тепло, романтика і літо!
І тиша, радість на душі…
І стільки щастя скрізь розлито,
Його зібрати поспіши…

- Пригадай, як відпочивав (відпочивала) минулого літа? Що сподобалося  найбільше?

2. Розглянь ілюстрації, розкажи, як і де відпочивають діти.




 

- Подумай і розкажи чим корисний відпочинок біля води?

3. Прочитай разом з батьками цікаву інформацію!  (Натисни на слова "цікаву інформацію")

4. Подивись уважно мультфільм і запам'ятай правила поведінки на воді від тітоньки Сови.



5. У зошиті в клітинку накресли човник за зразком.


Розфарбуй, домалюй море, сонце, хмарки. 

Я впевнена, що вийшов гарний малюнок!

6. Полічи морських мешканців

Так! Все вірно! Їх 9!
Повтори склад числа 9!
7. Якщо не впевнений (впевнена), подивись відео. Запам'ятай!


8. Роздивись уважно плакат. Знайди 6 відмінностей!

Ти молодчинка! У тебе все вийшло!



19.03-26.03

Тема. Дари літа

1. Відгадай загадки

В діжці ми їх засолили,
А тоді всю зиму їли.
Солоненькі та хрумкі
З пухирцями _ _ _ _ _ _.


Борщ із нього варить ненька,
В нього шкурочка тоненька,
Солодкуватий він на смак,
Фіолетовий _ _ _ _ _.

Помаранчева і гарна,
У землі сиджу не марно:
Соковита, солоденька,
Вже я стала чималенька.
Собою пригощу дитину.
Хай корисну з’їсть _ _ _ _ _ _ _ _.

- Як одним словом ти можеш назвати всі відгадки?

Правильно - це овочі!

2. Розглянь плакат. Назви, що зображено.



- Як одним словом все це можна назвати?

Вірно, це фрукти і ягоди!

Овочі, фрукти і ягоди дарує нам чудове літо!

3. Подивись відео. Запам'ятай назви фруктів та ягід. Полічи їх!

4. Відгадай загадку і вивчи напам'ять.

Собою вихваляється
І гронами пишається,
Прикрасить увесь сад
Цей красень ...











Подумай і скажи, виноград - це ягода чи фрукт?

Запам'ятай! Виноград - це ягода!

5. Зроби аплікацію "Виноград" в альбомі.



Попроси тата або маму допомогти вирізати кружечки та листочки. Фігурки наклей за зразком.

6. Пограй навчаючись!


Бажаю успіхів у роботі!


12.03 - 19.03

Тема. Пори року. Літо

1. Відгадай загадку. Вивчи її напам'ять

Раді всі малята цілий день купатись,

Веселиться й грати, на сонці засмагати.

Як пора ця зветься, коли все сміється

 І відпочиває? Коли ж це буває?

Які ще ознаки літа можеш назвати?

2. Послухай пісеньку . Повтори літні ознаки.

3. Подивись уважно відео. Запам'ятай назви літніх місяців.

4. Полічи метеликів. Повтори склад числа 8.

- Скільки треба домалювати, щоб стало 8?




Молодчинка! 


5. Тепер ти намалюй метелика в альбомі за зразком чи власною уявою.
Чи накресли по клітинках в зошиті.


Якщо сподобалося, виконай роботу і в альбомі і в зошиті!

6. Роздивись уважно плакат і знайди 10 відмінностей!




Дякую за роботу!


05.03 -12.03

Тема. Тварини навесні

1. Чи знаєш ти, про  весняні клопоти у тварин?

Разом з татом або мамою прочитай презентацію, запам'ятай!


2. Також разом з мамою або татом прочитй Казку про  Їжачка, який прокинувся навесні.(Натисніть на слово "казку" і прочитайте три частинки.)

Подумай і скажи, що нагадало їжачкові про весну?

3. Графічний диктант. Накресли їжачка  в зошиті по клітинках. Розфарбуй!


Якщо все вийшло, то накресли ще 7 таких їжачків і повтори склад числа 8!

4.  Вивчи віршик про їжачка. Розкажи бабусі і дідусю.

Їжачок 
Їжачино-їжачок,
Де купив ти голочок?
Я у лісі побував,
Голочок собі придбав
Ще минулої весни
У колючої сосни!

5. Уважно розглянь малюнок, знайди відмінності!



6.  Подивись відео і знову повтори склад числа 8.

 



26.02- 05.03

Тема. Весна. Первоцвіти

1. Виконай завдання тесту "Весна" (Натисни на виділені слова або зайди за  кодом ) і перевір свої знання. Бажаю успіху!

Код доступу 9126766

Використай цей код,  відкривши
 посилання   join.naurok.ua

2. Відгадай загадку і вивчи її напам'ять.

Перша квіточка весняна   

Тихо під сніжком куняла.

Дмухнув вітерець тепленький,

І з’явився цвіт біленький.

Так, це  підсніжник. Одна з перших квіточок весни!

3. Подумай і скажи, які ще квіти першими з'яляються навесні?

Подивись відео і послухай уважно віршики про різні весняні квіти. Запам'ятай їх назви!

4. Разом з татом або мамою прочитай плакати! Розкажи про це своїм друзям!



- Поміркуй, чому ці квіточки занесені до Червоної книги?

5. Послухай пісеньку і намалюй такий малюнок із весняних квітів у себе у альбомі!

6. А ще зроби підсніжник своїми руками за зразком! 

 Подаруй своїй мамі чи бабусі на свято!


7. Котики принесли тобі в подарунок квіти!.
Уважно подивись на них і знайди  10 відмінностей!


8. Повтори склад числа 7!

19.02 - 26.02

Тема. Весняні свята. Великдень

1. Пограй у гру і повтори весняні місяці.

2. Чи знаєш ти, які свята дарує нам весна?

 Натисни на слово "свята" і разом з мамою і татом прочитай і розглянь ілюстрації.

3.  Головним святом весняного циклу є Великдень- найбільше християнське свято. 

Подумай, що ти вже знаєш про Великдень?

Послухай уважно казочку про Великдень і дізнаєшся про цікаву традицію в цей святковий день.

4. Намалюй в альбомі писанку за зразком або власною уявою.


 І коли прийде свято Великодня, разом з мамою чи бабусею, зробиш такий малюнок на святковій писанці.

5. Полічи писанки.

- Скільки треба домалювати, щоб стало 7?


- Скільки треба покласти у тарілочку, щоб стало 7?



- Скільки ще треба розфарбувати, щоб стало 7?

Молодчинка! Ти зараз повторив (повторила) склад числа 7!

6. Розглянь уважно плакат. 

Скільки пар вийшло? Якщо ти нарахував (нарахувала) 6 пар, ти розумник (розумниця)!


12.02 - 19.02

Тема. Пори року. Весна

1. Відгадай загадку.

Гостя нова завітала –
Холод-сніг увесь прогнала
І дарує залюбки
Лісу трави і квітки.

2. Вибери малюнок, який відповідає відгадці.


Назви ознаки весни за якими ти впізнав (впізнала)  весну на малюнку.

3. Подивись відео і повтори  ознаки весни.

4. Які весняні місяці ти знаєш?

Відгадай загадку і вивчи її напам'ять. Повтори назви весняних місяців.

5. Роздивись уважно малюнки! Знайди відмінності!


Поміркуй, який весняний місяць зображений на малюнках? Чому?

6. Графічний диктант. Накресли  квітку по клітинках в зошиті за зразком.



Якщо все вийшло, кресли ще по одній, щоб стало 7. Полічи свої квіточки, розфарбуй. 

Яка красива квітуча галявина у тебе вийшла!

Ти молодчинка!

7.  Пригадай склад числа 7! Подивись відео, натиснувши на виділені слова.

Постійно повторюй, щоб не забути!

8. Пограй навчаючись! 

Повтори склад чисел 3, 4, 5, 6!

9. Пограй, щоб бути уважним (уважною). Батьки тобі допоможуть.

“Чотири стихії”

Мета: розвиток уваги, координації слухового і рухового аналізаторів.

Треба виконати рухи відповідно до слів: «земля» – руки вниз, «вода» витягнути руки вперед, «повітря»підняти руки нагору, «вогонь» зробити обертання руками в зап'ясткових і ліктьових суглобах. 

Хто помиляється, той програв.

Бажаю виграти!

05.02 - 12.02

Тема. Зима. Зимові розваги

1. Вивчи вірш про зиму.

Зимонька



Зимонько, голубонько
В білім кожушку,
Любимо ми бігати
По твоїм сніжку.

Всім рум'яниш личенька
Ти о цій порі.
І ладнаєшь ковзанки

В нашому дворі.





- Подумай, які ознаки зими є в цьому вірші? Які ще ознаки зими ти можеш назвати?

- Скажи чи любиш ти зиму і чому?

2. Звісно, що любимо ми зиму і за її чудові розваги!

Роздивись уважно плакат. 

  • Які зимові розваги ти можешь назвати? 
  • У які зимові ігри полюбляєш грати?
  • Хто з діток робить корисну справу і чому? 

- Чи підгодовуєш і ти  пташок узимку?

3. Разом з батьками зроби  годівничку для пташок за зразком або власним задумом. (Натисни на слово "зразком"). Не залишайся осторонь!

4. Полічи пташок  у годівничці.  Тоді біля годівнички. Скільки всього пташок снідають?


Скільки треба домалювати пташок, щоб стало 6?

Повтори склад числа 6!

5. Розглянь плакат. Назви геометричні фігури. Знайди шестикутник. 

І знову повтори склад числа 6!

Які фігури використаєш, коли будеш малювати сніговика?

6. Намалюй сніговика у альбомі за зразком або власною уявою.

7. Будь уважним (уважною) і знайди 10 відмінностей.

Бажаю успіхів!




29.01. - 05.02

Тема. Пори року. Зима

1. Пригадай і назви ознаки зими. Подивись відео "Ознаки зими"

2. Прочитай разом з татом чи мамою загадки про зимові місяці, відгадай! 

1. Пухнастий сніг усе вкриває,
Різдвяна зірка в небі сяє.
Повсюди радість, щастя, сміх –
Цей місяць перший із усіх.

2. Розсипає з неба сніг
Білим килимом до ніг.
Миколайчики приносить,
Новий рік у гості просить.

3. Аж тріщіть мороз, лютує,
Сніжна віхола танцює.
А ставок у лід закутий.
Це зимовий місяць…
Запам'ятай зимові місяці!

4. Послухай пісню "Зимові місяці" (Натисни на назву пісні)
І ще раз повтори назви зимових місяців!

5. Подивись казку про зайчика та зиму.

Подумай чому лісник допоміг зайчикові?

6. Полічи зайчикові морквинки.

Намалюй стільки в альбомі! 

Домалюй ще одну! Скільки стало?

7. Подивись відео і запам'ятай склад числа 6!

8. Разом з мамою чи татом зроби 6 морквинок із паперу своїми руками за інструкцією! (Натисни на слово "інструкція")

9. Розклади морквинки у два кошики і повтори склад числа 6!


22.01 - 29.01

Тема. У світі тварин. Риби

1. Подивись відео і дізнаєшся "Хто такі риби?"

2. Я тепер впевнена, що ти можеш назвати основу ознаку риб! Прочитай про це разом з мамою або татом.


3. Послухай пісеньку РИБКИ  і дізнайся назви риб. (Натисни на слово "рибки")

4. Ти уже знаєш, що риби живуть, як в прісній воді (річки, ставки, озера) так і солоній (моря і океани)

Розглянь плакат!


5. Прочитай загадку. Відгадай! 

В річці риба проживає-
Довгу морду вона має,

Гострі зуби, хижу вдачу –
В річці всі від неї плачуть.

Вивчи загадку напам'ять, загадай своїм друзям.

Подумай, в якій воді плаває щука?


6. Намалюй щуку в альбомі за зразком або власною уявою.



7. Разом з батьками прочитай казку "За щучим велінням" (натисни на назву казки). Подумай, чому щука допомогла Омелькові?

8.  Скільки риб на плакаті?  Назви їх та полічи! 


Повтори склад числа 5!

- Яких тварин ти ще побачив (побачила) на цьому плакаті?

9. Графічний диктант. Накресли рибку у зошиті по клітинках. Розфарбуй її!


Бажаю успіхів!



15.01 - 22.01

Тема. У світі тварин. Комахи

1. Прочитай разом з татом чи мамою презентацію. Подумай, чим комахи відрізняються від всіх інших тварин.

2. Запам'ятай назви комах.

За бажанням подивись відео

3. Вивчи вірш про сонечко.

Сонечко мале літало,
У горошок сукню мало,
Вусики чорненькі,
Комашка маленька.



4. Намалюй в альбомі цю комашку за зразком або власною уявою. Не забудь намалювати 6 лапок, по  три з кожної сторони.

Це найважливіша ознака комах!

5. Домалюй ще 4 комашки. Скільки стало?

Пригадай склад числа 5. Виконай завдання  (Натисни на слово "завдання")

6. Накресли на клітинках в зошиті склад числа 5.

  • Спочатку обведи 5 клітинок і всі зафарбуй червоним  кольором.
  • Потім обведи ще 5 клітинок і 4 зафарбуй червоним, а 1 - синім.
  • Далі знову обведи 5 клітинок, але червоним зафарбуй тільки 3, а синім - 2.

І знову повтори склад числа 5!




25.12.2020 - 15.01.2021

Тема. У світі тварин. Птахи

1. Подумай, чим птахи відрізняються від всіх інших тварин?

2. Прочитай разом з татом або мамою, запам'ятай!




3. Відгадай загадки про птахів.

4. Вивчи вірш-загадку про синичку

Пташка невеличка,

В неї білі щічки,

Сірі лапки, чорна шапка,

Фартушок жовтенький,

Голосок тоненький.

І ця пташка невеличка

Називається синичка.

5. Розглянь ілюстрацію і намалюй синичку в альбомі за зразком або за власною уявою.




6. Подумай і визнач, хто зайвий в кожному рядочку і чому? Назви зображених птахів.

7. Навчайся граючи.

 

8. Накресли по клітинках в зошиті. Графічний диктант


- Назви птаха. Що про нього знаєш?

 Якщо захочеш дізнатися більше, подивись відео. (Натисни на слово "відео")


18.12  - 25.12

Тема. У світі тварин. Звірі

1. Давай перевіримо, якою була твоя увага на попередніх заняттях.

З допомогою батьків дай відповіді на запитання

Код доступу 1536959
Використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

2. Уважно подивись відео. Запам'ятай, якими бувають тварини.

3. Розглянь плакат. Повтори на які групи поділяються тварини.



4. Відгадай загадку, вивчи її та загадай своїм друзям.

Що за дивний звірок –
Скік та скок, скік та скок!
Він стоїть серед трави –
Вуха більше голови.

5. Розглянь ілюстрації. 

- Подумай, до якої групи тварин належить заєць? Чому?

 - Поміркуй, для чого зайці міняють колір хутра?

 - Яких ще звірів ти знаєш?



6. Послухай українську народну казочку "Зайчикова хатка"

- Що б ти порадив(порадила) зайчикові? А лисичці?

7. Склади фігурку зайчика з геометричних фігур і приклей у альбом.

Для цього:

а) Поділи  квадрат зі стороною 10 см за зразком.

б) Розріж так, щоб вийшло 7 різних фігур.

в) Склади фігурку зайця за схемою.


г) Наклей на альбомний аркуш.

11.12 - 18.12

Тема. Рослини серед нас

1. Подивись уважно відео. Запам'ятай, якими бувають рослини.

2. Розглянь уважно плакат.  Навчися розрізняти групи рослин.



3. Пограй у гру "Дерева, кущі, трави"

4. Відгадай загадку

В небесного сонечка
Квітне в травах донечка.
Запашна у неї шапка.
Ім’я в донечки – .... (Кульбабка)

Розглянь ілюстрації . 


- До якої групи рослин належить кульбабка? Чому?

5. Намалюй  кульбабок за зразком або за власною уявою.

6. Полічи до 5. Вивчи лічилочку.

РАЗ – кульбабка край доріжки,
ДВА – кульбабка біля ніжки,
ТРИ – кульбабка без жука,
Ще ЧОТИРИ – з-під листка,
П’ЯТЬ – пушинки розлетілись.
Далі – пальчики скінчились.

7. Повтори або вивчи склад чисел  2, 3, 4, 5!

За бажанням подивись відео (натискай на кожен рядочок нижче)

Склад числа 2

Склад числа 3

Склад числа 4

Склад числа 5

 8. Намалюй по клітинках. 











- До якої групи рослин належить ялинка? Чому?

Розфарбуй і прикрась  до свята.

9. Послухай пісеньку  декілька разів "Ой є в лісі калина".

Поспівай і потанцюй разом з маленькими співаками.

- До якої групи рослин належить калина? Чому?


04.12-11.12

Тема. Кольори веселки

1. Подивись мультфільм і подумай, як утворилася веселка?

2. Вивчи вірш "Сім кольорів веселка має"

Сім кольорів веселка має:
Червоний, наче сонце сяє,
Оранжевий вогнем горить,
Жовтенький квіткою зорить.
Зелений у траві, в листочку,
А голубий в воді, в ставочку.
Синіє небо угорі,
Фіалки зацвіли в дворі.

3. Вивчи послідовність кольорів за малюнком і лічилочкою.



(Чепурний -червоний, пузатий - помаранчевий (оранжевий), жук - жовтий, з'їв - зелений, барвистий - блакитний, свіжий - синій, фрукт - фіолетовий)

4. Полічи всі кольори. Назви по-порядку: перший, другий, ....

5. Пограй в гру.

     Гра «Розкажи про кожну кольорову смужку»

  • Перша смужка червона. Вона червона, як стиглий помідор або ...
  • Друга смужка оранжева (помаранчева). Вона оранжева, як мандарин чи ...
  • Наступна веселкова смужка - жовта. Вона жовтенька, як мале курчатко чи ...
  • Четверта смужка веселки - зелена. Така зелена, як листячко чи ...
  • За нею йде смужка блакитна. Така блакитна, як квіти проліски, як ...
  • Шоста смужка веселки – синя. Таким синім буває розквітлий барвінок або ...
  • Остання сьома смужка веселки – фіолетова. Вона така фіолетова, як грозові хмари, як...

5. Намалюй  веселку за зразком або придумай свій малюнок.



  6.    Пограй у гру     "Поєднай кольори" (Можна грати декілька разів)

                                          

Запам'ятай, як утворюються кольори!

7. Зроби квітку-семибарвницю з кольорового паперу, наклей на картон.


8. Послухай казку "Квітка-семибарвниця" (Натисни на назву казки)

- Подумай, чи правильно вчинила дівчика, коли віддала останню пелюсточку незнайомому хлопчику? 

- А як би вчинив (вчинила) ти?

                                               

                                                        Шановні батьки! 

                   До вашої уваги поради, щодо спілкування з дитиною!













Немає коментарів:

Дописати коментар