Вітаю на моєму блозі!

Рідна мова

12.03. Тема. Яка "суперсила" є у слів?


1.          Прочитай вірш І. Андрусюка "Лякація" (3-4 рази)на с.17 у Хрестоматії.
-         Про що йде мова в ньому?
-         Чого боялись персонажі вірша?
-         Чому зчинилася паніка?
-         Хто розвіяв страхи? Як саме?
-         Що треба було зробити іншим, щоб подолати страх?

2.     Знайди слова, які пов’язані зі словом «страх».
-         Уяви, що ти поет і хочеш написати вірш , де будуть панувати спокій та радість. Створи (усно)тематичні ланцюжки з 3 - 4 слів до слів спокій та радість
3.       Уяви, що ти – редактор. У тебе неабиякий досвід читання віршів. Спробуй розставити розділові знаки (кома, крапка, знак оклику або знак питання, двокрапка, тире)  у вірші так, щоб його легко було виразно читати. Запиши відредагований вірш у робочий  зошит.

14.02 Тема. Науково-популярні та художні тексти

1.Прочитай тексти «Як вони бачать? Світ очима шести різних тварин»



- Подумай  "Чи є щось таке, що є невидимим для людини, а є видимим для тварин, і навпаки?"

2.  Прочитай текст про летючих мишей




- Знайди уривок, який можна додати до попередніх текстів "Як бачать летючі миші?"
- Чи можна ці тексти назвати науково-популярними? Чому? 

3. Прочитай уривки з повісті -казки Галини  Удовиченко "Мишкові миші"




- Чому ці тексти ми називаємо художніми? ( якщо виникли затруднення, звернись до пояснення матеріалу 07.02.)

- Що є спільного між уривком з казки  «Мишкові миші» та текстом «Летюча миша», а чим ці тексти відрізняються?

4. - Прочитайт два описи. Поміркуй та доведи, який опис взятий з художнього твору,  а який з науково-популярного тексту.

1.     Мордочка у кажана була і справді жахлива – на бульдожачу схожа. Тіло – вкрите рідким пушком, а передні лапки закінчувалися одним пальцем з великим кігтем. Страхіття – та й годі!

2.     У кажанів подовжені пальці служать каркасом крила. А ось перший палець з кігтем вільний. З його допомогою літаючі мишки можуть їсти і виробляти різні інші дії.

 - Спиши уривок, взятий з науково-популярного тексту. Напиши  над словами, до яких частин мови вони належать. Поясни (письмово) написання слів, які зустріли в тексті за зразком:
Слово крилá пишеться з буквою И, тому що________________________________
_________________________________________
Слово виробляти пишеться з буквою И, тому що__________________________________

5. Виконай завдання тесту
Код доступу 8781346
Використай цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

13.02. Тема. Узагальнення знань про дієслово

1. Виконай завдання тесту
Код доступу 7177449
Використай цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

12.02. Тема. Дієслова

1. Прочитай вірш Сашка Дерманського "Були собі два брати" (с.с.45-47, впр. 1.)
2. Дай відповіді на запитання впр. 2(с.47), зверни увагу на кількість дієслів у вірші.
3. Поміркуй і запиши головну думку вірша, вживаючи дієслова.


Сделано на Padlet




11.02. Тема. Дієслово
1. Подивись відео за посиланням
2. 3-4 рази прочитай правило на с. 44, запам'ятай!
3. Виконай вправи 1,2, 3 на с.с. 43-44 (впр. 3 запиши у робочий зошит)


10.02. Узагальніть знання про числівник.
 Виконайте тест.


Код доступу 9026497

Використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua


07.02. Тема. Науково-популярні тексти. Ю. Смаль "Хімія і їжа"

1. Розгляньте хмару слів, прочитайте слова, які повторюються.
-Чи можете ви пояснити значення цих слів?
 - Про що може йтися у тексті, у якому вживаються слова з хмари?

- Цей текст, на вашу думку, є науково-популярним чи художнім?

- Що має бути в художньому тексті? (Сюжет, персонажі.) А в науково-популярному? (Опис спостережень чи експериментів та отриманих результатів.)

- Слова, подані у хмарі, на вашу думку власно українські чи запозичені з інших мов?

- Чи знаєте ви, що є словник іншомовних слів?

2. Прочитайте текст "Хімія і їжа" (Хрестоматія, с. 178-181)

- Це художній чи науково-популярний текст?

4. Прочитайте тлумачення незнайомих слів на с.с. 179-181 підручника.

- Поміркуйте, для чого авторка використовує такі слова?

5. Подумайте, чи справді науковці допомагають покращувати кулінарію?

6. Перегляньте мультфільм "Як українці борщ винайшли"

1серія «Книга-мандрівка. Україна» (натисніть на посилання)

https://www.youtube.com/watch?v=EDjJ5BTR0oY

 7Знайдіть в енциклопедії або інтернеті історію винайдення якогось продукту харчування або страви. Запишіть на половинці аркушу А-4.

8. Перегляньте відео«Як розпізнавати наукові фейки та ламати стереотипи»

https://www.youtube.com/watch?v=uxR5Rq8PpjU

- Що таке фейк?

- Чули ви слово стереотип? Як ви його розумієте? 






 Пограйте навчаючись!




05.02. Тема. Числівник

1. Подивіться  телеурок про числівник , як частину мови .


2. Ознайомтесь з правилом на с. 37, запам'ятайте його.

3. Виконайте письмово вправу 4 на с.39 "Українська мова та читання"

4. Пограйте навчаючись



03.02.2020   Тема. Узагальнення знань про прикметник
1. Передивіться  всі відео (Натисніть на слово "відео")
2. Пригадайте вивчене про прикметник. Складіть кластер на аркуші паперу за зразком у вправі 4 на с.36 (Українська мова та читання)
3. Виконайте вправу № 5 на с.36 ( у робочий зошит)
4. Прочитайте текст на с.с. 34-35, дайте відповіді на запитання






















































Немає коментарів:

Дописати коментар