Вітаю на моєму блозі!

Для вас, батьки



Шановні батьки!

1. Заповніть анкету.
                                                       

2. Ознайомтесь з логином і паролем своєї дитини для користування Classroom

Список учнів 1-В класу

з/п

Прізвище, імя

Логін

Пароль

1.      

Бойко Сніжана

boikos@school13.tv

11111111

2.      

Ванчурова Мілана

vanchurova@school13.tv

11111111

3.      

Верховцов Захар

verkhovtsov@school13.tv

11111111

4.      

Ворушило Дмитро

vorushylod@school13.tv

11111111

5.      

Дербенько Васелиса

derbenko@school13.tv

11111111

6.      

Драло Анастасія

dralo@school13.tv

11111111

7.      

Єрмак Єлисей

yermak@school13.tv

11111111

8.      

Зубець Алісія

zubets@school13.tv

11111111

9.      

Карабут Олександра

karabut@school13.tv

11111111

10.  

Ковальчук Іларія

kovalchuk@school13.tv

11111111

11.  

Коновалова Злата

konovalova@school13.tv

11111111

12.  

Коротченко Антип

korotchenko@school13.tv

11111111

13.  

Крикун Вероніка

krykun@school13.tv

11111111

14.  

Лукашова Лілія

lukashova@school13.tv

11111111

15.  

Макогон Ясміна

makohon@school13.tv

11111111

16.  

Осинська Олександра

osynska@school13.tv

11111111

17.  

Павлік Захар

pavlik@school13.tv

11111111

18.  

Панова Марина

panova@school13.tv

11111111

19.  

Патлах Аріна

patlakh@school13.tv

11111111

20.  

Попович Марія

popovych@school13.tv

11111111

21.  

Савіцький Віктор

savitskyi@school13.tv

11111111

22.  

Семенушкова Софія

semenushkova@school13.tv

11111111

23.  

Сидоренко Радион

sydorenko@school13.tv

11111111

24.  

Сидорова Вероніка

sydorova@school13.tv

11111111

25.  

Синегуб Марія

synehub@school13.tv

11111111

26.  

Синявська Надія

syniavska@school13.tv

11111111

27.  

Сокоренко Михайло

sokorenko@school13.tv

11111111

28.  

Старченко Ольга

starchenko@school13.tv

11111111

29.  

Хоменко Кіра

khomenko@school13.tv

11111111

30.  

Хоминіч Нікіта

khomynich@school13.tv

11111111

31.  

Цап Олександр

tsap@school13.tv

11111111

32.  

Шевель Олексій

shevel@school13.tv

11111111


3.Подивіться відеоролики для прийняття запрошення в Classroom
та налаштування входу в клас






























Плідно і з користю!










































Шановні бітьки! Ознайомтесь з міркуваннями працетерапевта! 
(Натисність  на картинку)


Шановні батьки!

Допоможіть дитині зайти на сайт освітнього середовища Міксіке і потренуватися з усного рахунку"Прангліміне"
Для входу використовуйте тільки свій логін(ім'я) та пароль (вони у дитини однакові)
Алгоритм входу подаю нижче.

                                                                     логін                          пароль
1. Авдасьова Катерина Євгенівна         olenadm131 olenadm131
2. Бабіч Євген Артемович                     olenadm132        olenadm132
3. Бондарева Владислава Марківна оlenadm133 olenadm133
4. Борисова Дар’я Євгеніївна                olenadm134 olenadm134
5. Галстян Ангеліна Арманівна             olenadm135 olenadm135
6. Відюліна Поліна Ігорівна                   olenadm136 olenadm136
7. Дем’янчук Софія Віталіївна              оlenadm137 olenadm137
8. Дмитренко Софія Сергіївна              olenadm138 olenadm138
9. Дуплік Поліна Іванівна                      оlenadm139 olenadm139
10. Коваленко Єлизавета Сергіївна         olenadm1310 olenadm1310
11. Коваленко Кирил Владиславович olenadm1311             оlenadm1311
12. Ковбаса Богдан Романович                 olenadm1312 olenadm1312
13. Лифиренко Марія Володимирівна olenadm1313 olenadm1313
14. Макаров Олег Сергійович                 olenadm1314 olenadm1314
15. Марквашев Демид Сергійович         olenadm1315 olenadm1315
16. Мастрова Маргарита Павлівна         olenadm1316 olenadm1316
17. Новоселецька Кіра Артемівна         olenadm1317 olenadm1317
18. Окопна Соломія Андріївна                 olenadm1318 olenadm1318
19. Піскунова Ксенія Миколаївна         olenadm1319 olenadm1319
20. Ромащенко Юлія Андріївна                 olenadm1320       olenadm1320
21. Рябцева Поліна Олегівна                 olenadm1321 olenadm1321
22. Сапон Максим Олександрович         olenadm1322         olenadm1322
23. Степанищенко Алєся Євгеніївна         olenadm1323 olenadm1323
24. Трачук Аліна Ігорівна                         olenadm1324 olenadm1324
25. Тур Гліб Олегович                         olenadm1325 olenadm1325
26. Тур Нікіта Олегович                         olenadm1326 olenadm1326
27. Чорна Милана  Сергіївна                 olenadm1327            olenadm1327
28. Шестак Катерина В’ячеславівна         olenadm1328        olenadm1328
29. Шулежко Єгор Олександрович         olenadm1329 оlenadm1329
30. Шуляк Марина Віталіївна                 olenadm1330            olenadm1330

1. Знайдіть в блозі або на сайті школи посилання на "Міксіке
2. Натисніть на нього і ви перейдете на сайт "Міксіке"
3. Введіть логін і пароль а потім "увійти"



4.Коли зайшли на свою сторінку, натискайте "Прангліміне"



5. Після того. як ознайомились з інформацією на цій сторінці, натискайте
"Тренування" (під червоною стрічкою)


6. У вас відкриється таке вікно.

Тренуватися можна багато разів, цим покращите свій результат. Але тільки не натискайте на "Змагання"!









Душа дитини –ніжна та тендітна.
 Щоб створити стан психологічного комфорту для її розвиту батькам необхідно:
- дозволити дитині відмовлятися від дискомфортної діяльності, уникати практики примусу;
- заохочувати її ініціативу; стимулювати бажання самостійно проявляти творчість;
- надавати право на вільний час, який можна витрачати на власний розсуд;
- давати змогу доводити розпочату справу до кінця і бачити кінцевий результат своєї діяльності;
- забезпечувати спокій удома, відмовлятися від критики, різких жестів, авторитарних дій, принизливих , недоброзичливих висловлювань;
- відмовитися від надмірної опіки;
- постійно зміцнювати в дитині впевненість у собі , у власних силах;
- не перехвалюйте дитину, але і не забувайте заохочувати її, коли вона цього заслуговує. Пам’ятайте, що похвала так само, як і покарання, має бути співвіднесена з вчинком;
- не порівнюйте дитину з іншими дітьми. Порівнюйте її з самою собою (тим, якою вона була вчора, і, можливо, буде завтра);
- не оберігайте дитину від повсякденних справ, не вирішуйте за неї всі проблеми, але і не перевантажуйте її тим, що їй не під силу. Нехай дитина виконує доступні їй завдання й одержує задоволення від зробленого;
- уникайте крайнощів: не можна дозволяти дитині робити усе, що їй захочеться, але не можна й усе забороняти, чітко вирішіть для себе, що можна і що не можна, узгодьте це з усіма членами родини;
- не карайте дитину поспішно, не розібравшись, покарання має бути справедливим. Покарання діє, коли воно породжує каяття, а не образу, приниження, незадоволення через несправедливість. Як говорить народна мудрість: «Дитину карає той, хто її любить, покарання без любові - жорстокість»;
- приділіть дитині досить уваги, нехай вона ніколи не почувається забутою. Нехай ваша дитина в кожен момент часу відчуває, що ви любите, цінуєте й приймаєте її. Не соромтесь приголубити і пожаліти.Нехай вона бачить, що бажана і важлива для вас.
Пам’ятайте:
- якщо дитину постійно критикують , вона вчиться ненавидіти;
- якщо дитину хвалять, вона вчиться бути вдячною;
- якщо дитину висміюють, вона стає замкнутою;
- якщо дитину підтримують, вона вчиться цінувати себе;
- якщо дитина росте в докорах, вона житиме з постійним „комплексом провини”;
- якщо дитина росте в терпимості, вона вчиться розуміти інших;
- якщо дитина росте в чемності, вона вчиться бути справедливою;
- якщо дитина росте у безпеці, вона вчиться довіряти людям;
- якщо дитина росте у ворожнечі, вона вчиться бути агресивною;
- якщо дитина живе у розумінні та доброзичливості, вона вчиться знаходити любов у світі та бути ЩАСЛИВОЮ!
Вирази, які боляче травмують дитячі душі, вирази, яких бажано уникати:
Я тисячу раз тобі казав…
Невже тобі не зрозуміло, що…
Скільки разів треба повторювати…
Всі люди…, а ти…
Ну на кого ти схожа?..
Що ти до мене причепилась?..
Ти такий, як твій батько (мати)…
А тепер вирази, які бажано вживати якомога частіше:
Ти в мене такий хороший!
Порадь мені, будь-ласка…
Ти мене завжди правильно розумієш…
Ти в мене молодець!
Як я тобі вдячна!
Які в тебе чудові друзі!

Загальні поради батькам
1.     Вранці піднімайте дитину спокійно, з посмішкою та лагідним словом.
2.     Не згадуйте вчорашні прорахунки, особливо мізерні, не вживайте    образливих слів.
3.     Не підганяйте її, розрахувати час - це ваш обов'язок, якщо ж ви цю проблему не вирішили, - провини дитини у цьому немає.
4.     Не посилайте дитину в школу без сніданку: в школі вона багато працює, витрачає сили. Коли щось не виходить, порадьтеся з учителем, психологом.
5.     Відправляючи дитину до школи, побажайте їй успіхів, скажіть кілька лагідних слів без подібних застережень: "Дивись, поводь себе гарно!",
   "Щоб не було поганих оцінок!" тощо. У дитини попереду важка праця.
6.    Зустрічайте дитину спокійно, не сипте на неї тисячу запитань, дайте їй
     розслабитись (згадайте, як вам тяжко після важкого робочого дня). 
7.     Коли дитина збуджена і хоче з вами чимось поділитись, не відмовляйте їй у цьому, вислухайте, на це ви не витратите багато часу.
8.     Якщо дитина замкнулась, щось її турбує, не наполягайте на поясненні її стану, хай заспокоїться, тоді вона все сама розкаже.
9.     Зауваження вчителя вислуховуйте без присутності дитини.
10. Вислухавши, не поспішайте сваритися. Говоріть з дитиною спокійно.
11. При спілкуванні з дитиною не вживайте виразу: "Якщо ти будеш добре вчитись, то ..." Часом умови ставляться важкі - й тоді ви опиняєтеся у незручному становищі.
12. Протягом дня знайдіть (намагайтесь знайти) півгодини для спілкування з дитиною. В цей час найважливішими повинні бути справи дитини, її біль, її радощі.
13. У сім'ї повинна бути єдина тактика спілкування всіх дорослих з дитиною. Всі суперечки щодо виховання дитини вирішуйте без неї. Не зайвим буде почитати літературу для батьків, там ви знайдете багато корисного.
14. Завжди будьте уважними до стану здоров'я дитини, коли щось турбує її: головний біль, поганий стан. Найчастіше це об'єктивні показники стомлення, перевантаження.
15. Пам'ятайте, що діти люблять казки, особливо перед сном, або пісню,      лагідні слова. Не лінуйтесь подарувати це для них. Це їх заспокоїть, зніме денне напруження, допоможе спокійно заснути і відпочити.

16. Не нагадуйте перед сном про неприємні речі, про роботу. Завтра новий трудовий день - і дитина повинна бути готова до нього. А допомогти в       цьому їй повинні батьки своїм доброзичливим ставленням. Чекати ж якогось дива  від дитини, радісних поривів душі, доброти треба терпляче, відшукуючи ці риси в дитині, постійно заохочувати її.

Золоті правила для батьків
Більшість дітей - "звичайні". Не робіть зі своєї дитини вундеркінда, окреслюючи непосильні вимоги, орієнтуючи на недосяжні еталони. Дитина повинна частіше відчувати задоволення від того, що вона щось може, ніж тривожитись з приводу того чого не може зробити.

У різних дітей - різні здібності (розумові, художні, математичні, організаційні, вольові, чуттєві). Здібності треба розвивати! Але ваше перше завдання - визначити оптимум вашої дитини.

Не орієнтуйте навіть найбільш здібну дитину на винятковість! На цьому шляху її чекає розлад із самою собою, бо завжди поруч знайдеться хтось більш обдарований працелюбний.

Здійснитися в житті може лише активна дитина, Виховуйте людину дій , вчинку.

Дозволяйте дитині ризикувати. Залишайте за дітьми право на помилки, але вчіть самостійно їх виправляти.

Не повчайте у незнанні! Правильно виховувати може лише той, хто знає дитину - розуміє її чесноти і вади, відчуває її настрій, добре орієнтується в її інтересах, смаках, цінностях, звичках, здібностях.

Не змішуйте поняття "хороша" і "зручна" дитина! Хороша живе своїми думками і почуттями інших (тобто самостійна і чуйна). Зручна - це дитина, яку дорослі «пристосували» до себе - слухняна, підкоряється вимогам. безвольна.

Викорініть із своєї практики вираз: "Роби, раз я вимагаю". Замініть цю форму вимоги іншою: "Роби, тому що цього не можна не зробити". Зростаючи, особистість повинна звикнути до виконання вимог не на догоду зовнішньому розпорядженню, а тому, що вони розумні, доцільні...

Довіряйте дитині. Людина, яка виростає у довірі, йде по життю спокійно, зона відкрита, товариська, доброзичлива. Будьте терплячими! Ставтесь терпляче до дитячих проявів: процес розвитку є випробуванням не лише для дорослих але й для самої дитини. Виховуйте її вимогливою любов'ю.

Ніколи не кажіть, що за всіма життєвими проблемами не лишається часу на виховання дитини. Ви виховуєте її щоденно своїм ставленням до життя, системою своїх цінностей, своїми виборами. Ви виховуєте дитину своєю присутністю, поглядом, жестом, посмішкою...

Будьте відповідальними! Безпечність - механізм, який продукує борги перед долею дитини, перед її теперішнім і майбутнім. Відповідальний вихователь передбачає наслідки своїх слів, своїх діл.

Оцінюючи результат, вчинок, властивість дитини, вказуйте не лише на те чим ви незадоволені, а скоріше на те, що вам подобається в ній, Не порівнюйте її з однокласниками з братиками чи сестричками. Діти усі різні!

Порівнюйте дитину в її динаміці - якою вона була вчора, якою є сьогодні, якою може бути завтра. Тобто, порівнюйте зростаючу особистість з самою собою Не ставтесь до дитини зневажливо. Зростаюча особистість повинна відчути свою значущість, навчитись поважати себе. Тільки за цієї умови з неї виросте людина з почуттям власної гідності, яка поважає тих хто її оточує.


Виховання чуйності й доброти

Помиляються ті батьки, які думають, що доброта і чуйність – природжені почуття. Ні, це не так.             Дитину потрібно вчити робити добро.
Часто ми буваємо свідками незрозумілого факту: в хорошій працьовитій сім’ї, де батьки душі не чують у дітях, годують, одягають, пестять, діти іноді виростають байдужими, безсердечними. На перший погляд це здається парадоксальним. Але нічкого парадоксу тут немає: так буває тому, що дитина знає радощі споживання, які не можуть самі собою розвинути почуття доброти, чуйності. Вони виникають тільки тоді, коли ми формуємо моральний досвід, тобто вправляємо дітей у добрих вчинках, прилучаємо  їх до вищої людської радості – радості творення добра для інших людей. Тільки це, воістину, безкорисливе і тому справді людське переживання, є силою, що облагороджує юне серце.
В Україні проживає майже два мільйони одиноких людей. Така вже їхня доля – залишитися у чотирьох стінах сам на сам зі своїми проблемами , хворобами. Знали б ви,
як вони чекають, щоб хто- небудь із нас завітав до них. Ми часто не помічаємо їх – згорблених, зморщених.
Стара бабуся гірко нарікає на свою долю: «Маю дітей та онуків, а вони відцуралися від мене, кричать, ненавидять: що це? Невихованість? Дефіцит совісті? А, може, ми думаємо,  що старість обминає нас? Щодня бачимо сумні очі тих, кого в одне ціле об’єднало слово «старість », бачимо безнадію, розпач. І з самого серця виринають слова: « Молодосте, зазирни у вічі старості…».
Які б моральні якості, шановні батьки, ви не хотіли виховати у дітей, всі вони мають у своїй основі прекрасну людську властивість – відчуття того, що переживає інший не тільки у хвилини радості, а й у хвилини смутку , болю, самотності… Саме в цьому джерела доброти.
Найвища наука життя – мудрість. А найвища мудрість – бути добрим. Доброта і чуйність, співпереживання і щиросердечність, уміння розділити чужий біль, підтримати у важку хвилину, розрадити у горі й біді – це завжди було в характері нашого українського народу.
Але що потрібно зробити для того, щоб ці згадані добрі звички і традиції, оте всенародне милосердя, що здавна було властиве нашому народові, зберегти навіки?
Напевне, треба менше говорити про добро, а просто проявляти милосердя до тих, хто потребує підтримки і вчити цього своїх дітей.
Не говори про доброту,
Коли ти сам нею не сяєш,
Коли у радощах витаєш,
Забувши про чужу біду.
Бо доброта не тільки те,
Що обіймає тепле слово.
В цім почутті така основа,
Яка з глибин душі росте.
Коли її не маєш ти,
То раниш людяне в людині.
Немає вищої святині,
Як чисте сяйво доброти.
Інколи в нас закрадається думка і постає питання: яка вулиця веде до храму? Де той шлях до правди і добра, яким треба йти кожному?
На це запитання публіцист Ігор Золотухін відповів так: «Ця вулиця проходить через душу кожного з нас, і той храм, храм добра, правди і любові, кожен повинен будувати в собі, вимітаючи зі своєї душі зло і брехню, які вгніздилися в ній і руйнують її».
Якби кожна зла людина зробила на одну злу справу менше, а кожна добра – на одну добру справу більше, наскільки світлішим стало б наше життя. Тому я закликаю вас бути добрими, людяними, милосердними, терплячими, нехай не черствіють ваші душі в щоденних клопотах, бережіть свої серця і серця дітей від усього злого. Пам’ятайте, шановні батьки, що виховання чуйності і доброти здійснюється перш за все в батьківському домі. Тепла дружня атмосфера в сім’ї, уважне і турботливе ставлення її членів один до одного і до людей взагалі, цілеспрямованість впливу батьків сприяють формуванню людини, яка готова робити добрі справи і цінувати добро, зроблене для неї.
Прошу пам’ятати, що князь Володимир Мономах у своєму «Повчанні дітям» закликав:
-          не забувайте убогих, подавайте сиротам, захистіть вдову;
-          не майте гордощів у своєму серці, старших шануйте;
-          не проминіть ніколи людину, не привітавши її, і добре слово мовте;
-          на світанні, побачивши сонце, з радістю прославте день новий і скажіть: «Господи, додай мені літа до літа, щоб честю й добром виправдав життя своє».

Немає коментарів:

Дописати коментар