Вітаю на моєму блозі!

пʼятницю, 16 жовтня 2020 р.

ЯДС

 Тема. Ще трішечки  про комп'ютери

1. Послухавши і прочитавши ваші міркування про комп'ютер майбутнього, у нас получилася одна розповідь на всіх. 
Прочитайте.

Якими я бачу комп’ютер майбутнього

Я думаю, що у близькому майбутньому комп’ютери будуть дуже малих розмірів, як  пульти для керування. Комп’ютери  будуть меншими за сучасні мобільні телефони і користуватися ними будуть усі люди –  у кожного буде власний пульт – комп’ютер. Такі комп’ютери  носитимуть у кишенях і  в будь-який момент  людина зможе скористатись ним, натиснувши лише одну єдину кнопку виклику. Після цього  у повітрі з’явиться  голографічне зображення монітора, з яким людина буде спілкуватися не натискаючи клавіші на клавіатурі, а розмовляючи своєю мовою, як зі співрозмовником.

Комп’ютери в майбутньому будуть справжні, вірні друзі і порадники.

- Які поради може дати комп'ютер?

 - Чи можеш сказати, що  цей текст -  есе? Чому?

2. Відгадай загадки:

Я не нишпорю в коморах,
Не ховаюся по норах.
Ковзаю по столу трішки,
Бо комп’ютерна я …

Якщо є складна робота,

Мусить бути лиш охота,
Бо зі мною буде толк,
Адже я – системний


А, Б, В, Г, Д і кома –

Всім, мабуть, уже відома
Така клавішна структура.
Звісно ж це


Я показую об’єкти,
Фото-, відео проекти.
Я не плеєр, не мотор,
А звичайний 

- Які ще складові комп'ютера тобі відомі?

3. Подивись відео

4. Прочитай статтю "10 цікавіих фактів про персональний  комп'ютер" 

5. Намалюй комп'ютер і запиши, 5 цікавих фактів про комп'ютери у вигляді тексту-есе.









Немає коментарів:

Дописати коментар