Тема. Кому
жести допомагають під час декламування: виконавцеві чи глядачу?
2. Прочитайт вірш Анатолія Качана «Гойдалка
біля Дунаю» самостійно.
1. Переглянь відео, на якому Софія
Забаріна, вихованка театрального гуртка Одеського театрально-художнього училища
декламує вірш Анатолія Качана «Гойдалка біля Дунаю»
- Використовуючи
подані критерії, напиши, як саме
дівчинка декламувала вірш.
-
Що тобі сподобалось у манері
декламування Софії?
(с.43-44, Хрестоматія 3,4 кл.)
Оціни своє читання.
-
Кому жести допомагають під час
декламування: виконавцеві чи глядачу?
3. Випиши форми
слів-назв дій, які трапилися у вірші в теперішньому часі за зразком.
Але спочатку пригадай, на які питання відповідають дієслова теперішнього часу?
4. До кожної виписаної форми добери і запиши
відповідну форму однини чи множини. Наприклад: набираю (однина) - набирають (множина)
5. Виконай вправу 424 на с. 169 (Підручник "Українська мова", 3 клас)
6. Самостійно попрацюй над вправою 425 на с. 169. Зверни увагу на дієслова з довідки. В якій формі вжиті? Подивись відео, повтори теоретичний матеріал.
Немає коментарів:
Дописати коментар