Вітаю на моєму блозі!

середа, 8 квітня 2020 р.

Українська мова

Тема. Кому жести допомагають під час декламування: виконавцеві чи глядачу?


1. Переглянь відео, на якому Софія Забаріна, вихованка театрального гуртка Одеського театрально-художнього училища декламує вірш Анатолія Качана «Гойдалка біля Дунаю»
 - Використовуючи подані критерії, напиши, як саме дівчинка декламувала вірш.
-          Що тобі сподобалось у манері декламування Софії?

2. Прочитайт вірш Анатолія Качана «Гойдалка біля Дунаю» самостійно.
(с.43-44, Хрестоматія 3,4 кл.)
Оціни своє читання.
-         Кому жести допомагають під час декламування: виконавцеві чи глядачу?
3. Випиши форми слів-назв дій, які трапилися у вірші в теперішньому часі за зразком.
    Але спочатку пригадай, на які питання відповідають дієслова теперішнього часу?


 4. До кожної виписаної форми добери і запиши відповідну форму однини чи множини. Наприклад: набираю (однина) - набирають (множина)
5. Виконай вправу 424  на с. 169 (Підручник "Українська мова", 3 клас)


6. Самостійно попрацюй над вправою 425 на с. 169. Зверни увагу на дієслова з довідки. В якій формі вжиті?  Подивись відео, повтори  теоретичний матеріал.

   


7. Перевір себе

Код доступу 279613
Використай цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Немає коментарів:

Дописати коментар