Тема. Що
приховує слово тринадцять?
Хрестоматія 3-4 кл., с. 18-19
1. Подумай, про що може йти мова у вірші з назвою «Тринадцятий трамвай»?
2. Прочитай вірш Івана Андрусяка «Тринадцятий трамвай» на с. 18 – 19
- Самостійно
- Разом з Сашком Ярмолою, починаючи з 6 хв 16 с
3. За змістом прочитаного/прослуханого вірша «Тринадцятий трамвай» придумай по три «тонких» та «товстих» запитання, користуючись таблицею.
Хрестоматія 3-4 кл., с. 18-19
1. Подумай, про що може йти мова у вірші з назвою «Тринадцятий трамвай»?
2. Прочитай вірш Івана Андрусяка «Тринадцятий трамвай» на с. 18 – 19
- Самостійно
- Разом з Сашком Ярмолою, починаючи з 6 хв 16 с
3. За змістом прочитаного/прослуханого вірша «Тринадцятий трамвай» придумай по три «тонких» та «товстих» запитання, користуючись таблицею.
«Тонкі»
|
«Товсті»
|
Хто…? Що…?
Коли…? Де…?
Чи правильно, що …?
Чи погоджуєшся ти з …?
|
Як пояснити, чому…?
У чому відмінність…?
Що буде, якщо…?
У чому причина?
Які наслідки?
|
Пам'ятай, що відповідь на «тонкі»
запитання можна легко знайти в тексті. «Товсті» запитання потребують уяви,
уміння порівнювати та будувати здогадки.
4. Прочитай рядок з віршу Івана Андрусяка
«Тринадцятий трамвай».
-
Не кричіть! – кричить папуга.
Поміркуй, яка з цих двох форм слова-назви
дії має значення «наказ, спонукання до дії», а яка
«дію виконує той, хто говорить» .
Яке ще слово-назва дії у цьому тексті
використано у формі зі значенням значення «наказ, спонукання до дії»? Запиши це
слово.
Які ще слова-назви дії мають значення «дію виконує
той, хто говорить» або «дію виконують ті, хто говорять»? Запиши ці слова.
Зверни увагу! У віршах може траплятися форма 3 особи
однини рявка та рявкає, гука та гукає, завива та завиває. В інших письмових текстах використовується
лише форма рявкає, гукає, завиває тощо.
Немає коментарів:
Дописати коментар