Вітаю на моєму блозі!

вівторок, 12 травня 2020 р.

Українськам мова

Тема.Чи існують дівчачі та хлопчачі оповідання?
Хрестоматія 3 - 4 кл.,  с.166 - 168 
Ірен Роздобудько, «Підкидьок»
1. Як ти розумієш слово "підкидьок"? Звернись до Вікіпедії.
2. Прочитай значення слова підкидати та поміркуй, яке з цих значень є у слова підкидьок.
1) Різко кидати вгору або піднімати.
2) Кидати, закидати під що-небудь.
3) Класти, кидати, звичайно додаючи до чого-небудь.
4) Потай кидати, класти, залишати де-небудь або комусь, у когось з метою нашкодити, залякати і т. ін.
5) Те саме, що підвозити.
3. Напиши власне завершення речення.
Якщо я побачу на сходах у під’їзді кошеня, то  я ______________________ ___________.
Якщо я побачу в шкільній їдальні на підлозі гаманець, то я   ___________________________ .
Якщо я побачу в парку на порожній лаві немовля,  то я ___________________________.
 4. Прочитай оповідання Ірен Роздобудько «Підкидьок»  на с.166 - 168 у Хрестоматії. 
5. Встанови послідовність подій:
1.На алеї метушилася жінка.
2.Дівчинка голосно заревіла.
3.Мама категорично відмовлялася подарувати братика.
4.Додому ми поверталися мовчки.
5.На лаві самотньо сиділа маленька дівчинка.
6.Мама повільно опустилася на стілець, тримаючись за серце.
7.Дівча всміхалось та щебетало щось.
8.Мама із дитиною миттю вибігла з хати.
6. Поміркуй, чи могла би така історія статися з хлопчиком. Доведи, чи існують дівчачі та хлопчачі оповідання. 
7. Перевір себе.
Код доступу 712284
Відкрий посилання
join.naurok.ua

Немає коментарів:

Дописати коментар