Вітаю на моєму блозі!

понеділок, 4 травня 2020 р.

ЯДС

Тема місяця травня "Я - людина" (Натисни на слова "Я - людина", прочитай вірш Галини Несмашної "Пишаюсь тим, що я людина...")
Навчальний зошит, с.с.4-5.
Цього місяця ти шукатимеш відповіді на запитання: 
  •  У чому моя неповторність?
  •  Що в мене спільного з моїми родичами? 
  •  Яку людину називають гідною?
  •  Навіщо та як допомагати іншим?

Цього місяця твій маршрут пройде Чернівецькою областю і завершиться у Чернігівській. 
Зверни увагу в якій частині України розміщені Чернівецька і Чернігівська області.
1. Що будуть класти в скриню жевжики цього разу? Дізнаєшся, якщо прочитаєш текст "Душа народу" на  с. 4. Дай відповіді на запитання.
2. Подивись відео, дізнайся, який смугастий  килим могла побачити Блискавка.

Виконай завдання 1 на с. 5 Навчального зошита.
3. Дізнайся щось цікаве про тюльпани. 
4.  Зроби тюльпан за інструкцією в техніці оригамі, с. 5, завдання 2
або скористайся інструкцією у відео.






Немає коментарів:

Дописати коментар