Тема. Для чого існують різні шрифти?
1. Розглянь рекламну листівку. Що це тобі нагадує?
2. Пригадай, що таке оголошення? Як його писати?
3. Уяви, що ти організовуєш конкурс, придумай умови та напиши оголошення.( У робочий зошит)
- Пам’ятай, що текст оголошення має бути коротким та зрозумілим.
- В оголошенні потрібно вказати тему конкурсу, чітко викласти умови.
- Вказати дату початку і завершення конкурсу.
- Написати, хто проводить конкурс.
4. Подумай, що ще треба для того, щоб на твоє оголошення звернули увагу?
- Чи одні і ті ж почуття викликає в тебе одне і те ж слово написане з різною насиченістю й іншим нахилом шрифту?
5. Щодня ми бачимо білборди на вулиці, написи назв магазинів та установ, на упакуванні їжі, рекламу, отримуємо флаєри, просто читаємо книжки. Всі ці написи зроблені в різний спосіб, або ж різними шрифтами: десь більшими, десь меншими, десь жирнішими, десь точнішими, а десь літери ніби є частиною малюнку.
Шрифт – це своєрідний малюнок літер, всі літери шрифту схожі між собою і відмінні від інших шрифтів.
Шрифти бувають – світлий, напівжирний, жирний.
6. Подивіться, як по-різному можна написати слово Нобельфайк.
(Це не термін, просто слово, яке шрифтовики і друкарі використовують для підбору шрифту. Слово нобельфайк містить найхарактерніші літери, за якими друкар може зрозуміти, підходить йому цей шрифт чи ні.)
Шрифти відіграють найважливішу роль у дизайні: створюють настрій, вселяють емоції, допомагають сприйняттю образу ще до прочитання тексту.
7. Перед тобою добре відомий логотип мультиплікаційної студії Волта Діснея. Як ти думаєш до чого художник хотів привернути твою увагу більше: до слів чи до зображення?
Яким є шрифт? Зручним, зрозумілим, незрозумілим? Добре видимим?
Чому дизайнер використав різну насиченість шрифтів, що він хотів цим сказати?
8. Напиши своє оголошення на аркуші А-4, використавши поради, які були надані під час уроку.
1. Розглянь рекламну листівку. Що це тобі нагадує?
2. Пригадай, що таке оголошення? Як його писати?
3. Уяви, що ти організовуєш конкурс, придумай умови та напиши оголошення.( У робочий зошит)
- Пам’ятай, що текст оголошення має бути коротким та зрозумілим.
- В оголошенні потрібно вказати тему конкурсу, чітко викласти умови.
- Вказати дату початку і завершення конкурсу.
- Написати, хто проводить конкурс.
4. Подумай, що ще треба для того, щоб на твоє оголошення звернули увагу?
- Чи одні і ті ж почуття викликає в тебе одне і те ж слово написане з різною насиченістю й іншим нахилом шрифту?
5. Щодня ми бачимо білборди на вулиці, написи назв магазинів та установ, на упакуванні їжі, рекламу, отримуємо флаєри, просто читаємо книжки. Всі ці написи зроблені в різний спосіб, або ж різними шрифтами: десь більшими, десь меншими, десь жирнішими, десь точнішими, а десь літери ніби є частиною малюнку.
Шрифт – це своєрідний малюнок літер, всі літери шрифту схожі між собою і відмінні від інших шрифтів.
Шрифти бувають – світлий, напівжирний, жирний.
6. Подивіться, як по-різному можна написати слово Нобельфайк.
(Це не термін, просто слово, яке шрифтовики і друкарі використовують для підбору шрифту. Слово нобельфайк містить найхарактерніші літери, за якими друкар може зрозуміти, підходить йому цей шрифт чи ні.)
Шрифти відіграють найважливішу роль у дизайні: створюють настрій, вселяють емоції, допомагають сприйняттю образу ще до прочитання тексту.
7. Перед тобою добре відомий логотип мультиплікаційної студії Волта Діснея. Як ти думаєш до чого художник хотів привернути твою увагу більше: до слів чи до зображення?
Яким є шрифт? Зручним, зрозумілим, незрозумілим? Добре видимим?
Чому дизайнер використав різну насиченість шрифтів, що він хотів цим сказати?
8. Напиши своє оголошення на аркуші А-4, використавши поради, які були надані під час уроку.
Немає коментарів:
Дописати коментар