Тема. Що
може слово приховувати в своїх формах?
1. Прочитай і спиши речення та поміркуй над
значенням виділеного слова.
- Даринка
ніяк не могла зрозуміти, як тверде мило перетворюється у пахучу і таку м’яку
піну.
- Гріючись
на сонечку, маленьке кошеня мило лапку і стиха муркотіло.
- У якому реченні слово мило - іменник, а в якому – дієслово?
2. З яким твердженням ти погоджуєшся:
а)в реченнях використано те саме слово;
б) в реченнях використані різні форми того
самого слова;
в) в реченнях використані два різних слова, які звучать однаково.
3.Запиши усі форми слова мило, яке називає
предмет.
4. Подумай, як змінюються дієслова? Запиши часові форми.
Запам'ятай! Коли слова звучать по різному при зміні своїх форм - це омоформи.
- Які ще слова - омоформи ти можеш пригадати?
- Які ще слова - омоформи ти можеш пригадати?
5. Тверде
мило було винайдене у 1170 році. Як ви думаєте, що замість мила могли
використовувати люди.
- З «хмари слів» прочитайте слова, які називають
предмети, що використовували для власної гігієни у давні часи.
- Чи можна
ці предмети та речовини сьогодні назвати засобами гігієни?
6. Чому ми сьогодні говоримо про засоби гігієни? Подивись відео.
7.Запиши декілька порад від Фросі, які запам'ятав (запам'ятала).
Немає коментарів:
Дописати коментар