1. Пограй навчаючись. (Натисни на слово "пограй")
2. Спиши текст, вставляючи пропущені дієслова.
Навесні ми ... до лісу. ... легенький вітерець, і всі дерева в лісі ... . Кожне дерево ... свою пісеньку.Білокора красуня берізка ... ніжну пісеньку. Своєю мужньою піснею дуб... нас бути відважними і сильними.
(Пішли,подихнув, заспівали, виводило, співала, учив.)
3. Познач всі іменники, прикметники, дієслова над словами в реченнях.
4. Прочитай вірш. Який настрій викликає цей вірш? Чому?
Весна Н. Забіла
Ось іде весна ланами,
Перелогами, лісами.
Де не ступить — з-під землі
Лізуть паростки малі.
Перелогами, лісами.
Де не ступить — з-під землі
Лізуть паростки малі.
Як опустить вниз правицю —
Зеленіє скрізь травиця.
Як лівицю підведе —
Всюди листя молоде.
Зеленіє скрізь травиця.
Як лівицю підведе —
Всюди листя молоде.
На берізку гляне зблизька —
У сережках вся берізка,
До верби підійде — ба! —
В білих котиках верба.
У сережках вся берізка,
До верби підійде — ба! —
В білих котиках верба.
А як здійме руку вгору
До блакитного простору —
З кожним помахом руки
Линуть з вирію пташки.
До блакитного простору —
З кожним помахом руки
Линуть з вирію пташки.
Розквітають в луках квіти,
Зеленіють в лісі віти.
Все зелене, молоде…
За весною літо йде!
Зеленіють в лісі віти.
Все зелене, молоде…
За весною літо йде!
5. Склади свій вірш про весну, використовуючи такі рими: весна -красна, сонце -віконце, голосну - ясну, струмки - ластівки, вода - молода. Запиши на половинці А-4, намалюй малюнок.
Немає коментарів:
Дописати коментар