Вітаю на моєму блозі!

вівторок, 17 березня 2020 р.

Українська мова

Тема. Що слід уміти приховувати в спілкуванні, коли треба домовитися?

Хрестоматія 3-4 кл., Володимир Рутківський «Угода», с.174-175
1. Прочитай уривок оповідання  «Угода» (с. 174 – 175) 
Якщо тебе зацікавив уривок, всю книгу можна прочитати на сайті
2. Подумай:
- Що зробив кіт, перш ніж відпустити Степана?

- Що таке «внутрішній голос»? 
- Чи траплялося таке, що твій внутрішній голос щось підказував тобі або застерігав від чогось?
- Як подіяло на хлопчика зілля?
- Що могло б статися, якби хлопчик не випив зілля? Чи міг він перехитрити кота?
- Що міг зробити хлопчик, щоб не забути того, що з ним відбувалося у темному льосі?
- Як ти думаєш, чи були порушені права хлопчика? Які саме?
- До кого можна звернутися, якщо порушуються права дитини?
3. Попрацюй з зашифрованим повідомленням за допомогою емотиконів. 
-         У Степана з собою був мобільний телефон, але в приміщенні, де він знаходився не було зв’язку, і він не міг повідомити нікому своє місцезнаходження, тому, коли почув, що кіт Аристарх захотів напоїти його зіллям, вирішив написати сам собі повідомлення.
Поглянь, що написав хлопчик, спробуй розшифрувати повідомлення. 
4. Створи власне зашифроване повідомлення, використовуючи емотикони замість слів. Надішли своєму другу (подрузі). 
5. Перевір себе, чи уважно ти читав(читала) текст. Дай відповіді на запитання тесту.
Код доступу 991718

Використай цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Немає коментарів:

Дописати коментар